miércoles, 17 de junio de 2009

Tres cousas


Ola a todas de novo.
Teño que informarvos de tres cousas:
1ª.- Celsa, que quedou encantada da cea, quere agora facer unha exposición de fotos antigas do cole, e pide que todas as que teñades fotos, que por favor, as enviedes.
2ª.- Desde a asociación "Baltasar Pardal", que se creou no cole hai uns anos e que, entre outras cousas dá apoio en varios aspectos aos rapaces máis necesitados do cole, pediume os vosos enderezos electrónicos para mandarvos información. Eu prefería comentárvolo antes de darllo, para que non vos collera moi de sorpresa.
3ª.- No blog do Equipo de Normalización lgtca. do cole (blog.lagrandeobradeatocha.com), fixeron unha entrada dedicada á nosa cea, así que se vos apetece entrar e participar, adiante. Ana Montero, que é a responsable, estará encantada.
E non hai máis, subo unha foto que me mandou Marisé de algunha das tranagalladas nas que nos deixábamos liar hai anos.
Un saúdo a todas
Carmen Abella

3 comentarios:

  1. HOLA CHICAS SOY ARANTXA CDO TENGA UN POCO DE TIEMPO Y ENCUENTRE EL CABLE DE LA CAMARA PONDRE LAS FOTOS QUE TENGO Y EN CUANTO A LA EXPOSICION DE FOTOS ANTIGUAS CDO SEPAIS ALGO ME AVISAIS LA VERDAD ES QUE YO NO CONSERVO NINGUNA Y ME GUSTARIA QUE SI TUVIESES ALGUNA ME AVISARAIS OK GRACIAS

    ResponderEliminar
  2. hola niñas soy amelia, me gustaría seguir en contacto todas a través del blog, muchas veces no tendremos nada que contar pero es una buena forma de mantenernos informadas de cosas, acontecimientos...
    me gustaría saber vuestra opinión

    ResponderEliminar
  3. Amelia, me parece genial; yo, a veces, entro en el blog para ver si hay algo nuevo, alguna foto... y mira por donde, ahora fijándome en la que envió Marisé, Que fuerte! Aparezco en la foto... la que está sentada delante soy yo y la de al lado es Vicky Santos, me acuerdo perfectamente del jersey que tengo en la foto. Eramos las encargadas de la música. NUNCA SONÓ TAMBIEN UNA FIESTA, JA, JA... Besos a todas

    ResponderEliminar